F*ck u i'm the allstar!

Igår blev toppen. alltså tvärtemot vad jag trodde där ett tag. 

ingenting gick bra i början skulle göra sotade ögon men det blev ju bara katastrof av det. men hade inte tid att tvätt bort och börja om från början så jag försökte så gott jag kunde men det blev ju aa som det blev alldelles för svart runt ögonen iaf. sen skulle jag ju ha sånan där lösögonfransar var min tanke men det gick bara skit! DEM ÄR OMÖJLIGA! så blev bara att sminket blev mer utkletat så med mina lösögonfransar och det mörka utkletade sminket och rosa läppstift såg det ut som världens horsminkning. hemskt men tänkte att jag går på håret ist tänkte locka det men min locktång är så gammal och dålig så håret blev inte lockigt bara typ svinto! och då märkte jag att bussen gick på 5min och jag hade horsmink med äckel slitet svinto hår och en fin utväxt också! OCH jag visste inte än vad jag skulle ha på mig. sen vill jag inte nämna mer egentligen. men fick världens panikångest attack. och bara skrek och ringde anton och skrek och sa en massa dumma saker och att jag hatade allt och alla. grejen med dem är att jeg menarinte vad jag säger jag blir som borta, jag förstår inte att jag säger det jag säger. och sen när man har lugnat ner sig och inser vad man har sagt till folk får man världens ångest och allt slutar bara i tårar. så jag trodde att jag hade förstört både min och antons kväll totalt. Men det slutade att anton fick fara och hämta mig och skjutsa mig till linnea med mitt horsmink och hår. vet inte hur han står ut med mig. jag har sån tur som har honom. inte många hade stått ut med det han måste stå ut med. jag älskar dig så mkt mer än vad det går att beskriva med ord!<3


iaf så när allt det hade gått över som det gjorde i bilresan. så visade det sen att kvällen blev toppen! hade sjukt skoj, bäst sällskap och god mat! och jag var nykterist javisst:). Vi började med förfest hos linnéa och sen blev det mat på allstar så satt vi kvar där tills typ 2 halv 3 och bara pratade, skrattade och sjöng till låtar:P och blev en hel del alkoholfria drinkar för mig:) sen där vid 2 halv 3 sprang vi över till cleo för att få dansa bort lite energi också men det var inte sånt drag där mkt mer folk och drag på allstar! så vi dansade bara lite träffa lite folk och sen över till allstar igen!:) sen åkte vi hem med oscar:) så var hemma vid 4 nå sånt:)
kvällen var toppen. behövdfe verkligen en toppen kväll!:D så bortsätt från mitt utseende den kvällen så blev ju allt bra:)


och ja IDAG blev jag 19år;) värsta gamlingen;)


blir väll kanske nån bild sen när man fått dem av frida men vet inte om jag vill lägga uppnån på mig, men vi märker väll:)



och en sak till! en knasig sak!! har känt mig bakis idag!!:S och jag drack ju inte en ändå droppe alkohol!!(förutom att jag smakade en liten klunk av ninas cider, men det kan inte räknas) konstigt eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sluta snacka skit, du var ju jättesnygg :D

2010-02-07 @ 10:47:31
URL: http://annelienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0