forts på förra inlägget..

kommer kanske inte hinna skriva klart nu heller elr får se. för ska snart fara till skolan och jag har inge kläder på mig elr jo mjukiskläder men det ska jag inte ha på mig idag på skolan..:P åsså måste jag fixa mitt blee hår också:b


men iaf vart var jag..

Måndag & Tisdag:
blev ingen svenska för min del så kom till skolan först till bartekniken:P hade praktiska provet ochdet gick bra:D fick bara lite skäll på att jag dubbelhällde och sen lite klagomål på irish coffee men dem klagomålen var bara onödiga enligt mig:P nämen hon klaga på att jag tog för liten tesked farinsocker för att det var en väldigt liten tesked som fanns i baren men jag sa ju att det skulle vara en tesked och det är väll inte mitt fel att deras teskedar är för små:P och sen så hällde jag för lite kaffe så det fylldes inte ända upp, men jag tog ju det sista i kannan ska jag börja koka upp kaffe för att hälla nåra cm till, så tyckte också att det var onödigt att klaga på men jag förklarade ju det för stina också så:P sen på samhällsen skulle vi skriva brev med färgkritor till Karl Petersen (vadå dagisnivå med färgkritor:P ) och jag hade ju ingen aning om vem han var så då skrev jag det till honom i brevet och rita hjärtan och blommor HAHA!!! fast jag fick ju veta sen att det är typ han som bestämmer i luleå. aja sen efter det så for jag och nina på pepperoni och jag köpte mig en välbehövd pizza;) sen på kvällen skulle jag och jessica baka semlor till vårat projektarbete, men vi sköt upp på det lite tills typ 1 på natten så jag han ta en powernap;) haha . ja så vi var då uppe hela natten och baka och vi var då övertrötta som fan. ni skulle ha hört vår humor ellr så inte , så jävla sämst:P aja men vi hade kul iaf och fick oss rejäla skratt:D fattar inte hur resten av min familj lyckades sova:P menmen. och fast vi bakade hela natten så blev det ändå stressigt på morgonen:S usch.
efter att vi levererat semlorna så var det egentligen meningen att vi skulle på någon utbildningsmässa i piteå som var obligatorisk men vi var ju så himla trötta, vi var typ levande döda:b så det blev hem och sova;) så sov jag till kanske 3 halv 4 nå sånt:) men var fortf trött. fast  var ju tvungen att fara till jessica för att göra klar vår sista leverans med semlor(tror aldrig att jag ska baka semlor igen:P) sen efter det så mötte jag anton i stan så tog vi bussen till mig såg på "slumdog millionaire" och sen SOVA!!!

Onsdag: först skola var bara i köket, och gjorde renskav:) sen efter det så for jag till stan så mötte jag terese sen så for vi hem till henne:) och så ville kajsa ha skjuts till piteå. så vi åt med henne på charlies och sen så kom oscar också så for vi till piteå med kajsa och lill lucas. sen hem igen och ja gjorde inte så mkt skrev typ det här inlägget och så försvann det så började på det igen och orkade inte skriva om riktigt hela så forts med det idag:P

Torsdag: idag fyller min FRIDA år:D Grattis gummsi<3



och nu måste jag skynda mig!!! ska till skolan restaurangen har öppet kväll och det ska vara fem rätter meny med tema vilt! men tror inte att jag behöver servera jag ska nog vara i baren;) hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: frida oja

tack <3<3

2010-02-18 @ 14:56:15
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: Emelie :)

Hahaha Jasså?:p

Kul för dig ;);)

2010-02-18 @ 23:13:06
URL: http://lillahemulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0