I got a pocketful of dreams

sportlov så jävla skönt;D

flamberingen i torsdags gick kanon elr iaf själva flamberingen:P tror att jag var så nervös inför flamberingen så det var det ända jag tänkte på så blev lite småfel med de andra sakerna;O menmen det gick ju iaf:)

Sen blev det att fara med klassen till linnéa:) ta en öl och och och spela världens roligaste spel!! tror det hette "just dance" eller nå sånt:P till nintendo wii:) sjukligt skoj  haha men såg väldigt flumm ut :P JAG VILL HA DET SPELET!!:p det var ju värsta träningspasset också så om man hade haft det hade man ju blivit vältränad;) hihi.
Sen blev det vidare till allstars:) sjukt taggad och glad och det blev riktigt roligt där måste jag säga:) for väll hem där vid 2 eller nå sånt till anton och sov:) 

men blev inte så mkt till sömn tror jag sov typ 5h :P vaknade tidigt skulle på stan tidigt å sånt så att jag skulle hinna baka när jag kom hem (skulle ju göra tårtor till frida och nina i present:) ) men jag var som en jävla zombie satt typ still på toan hur länge som hellst och bara stirrade i väggen:P jag behöver mkt sömn!
så blev lite senare innan jag for till stan :P typ 12-1 nå sånt:) sen kom emelie också in:) så bjöd hon mig på mat på dagoberts:) mums!:D. så gick vi på stan ett bra tag och jag som bara skulle en snabbis, sen vid 3 skulle jag hem men kände mig tvungen att fara förbi nina för vi hade försökt få tag på henne hela dagen utan att lyckas. trodde ju att nått hade hänt:O men det visade sig när jag kom dit att hon låg och sov:P haha! så då vart jag där ett tag också till anton kom och hämtade mig. så for vi och handlade en massa nödvändigt till kvällen drinkmixers å sånt. så innan vi var hemma hos mig var klockan ja vääldigt mkt och jag som skulle vara hos frida klockan 7 och hade inte ens börjat med tårtorna som skulle vara i ugnen 40min och sen hinna kallna innan man kunde börja dekorera dem! usch så stressad sen skulle man ju hinna fixa sig däremellan. helt omöjligt! så kom nästan 1h försent fast dem hade inte hunnit börja äta en och vi var inte senast heller:) phew. och fast vi kom så mkt försent så var inte jag klar så kände mig riktigt risig när vi kom dit och jag med min boll på huvudet:P haha.

men det var riktigt trevligt hos frida:) men tyvärr så slutade kvällen lite tidigt:P med tanke på att hon vi firade däckade innan 11:P så då drog en massa folk och sen så städade vi det mesta. och sen forts festa med singstar och bastu medan frida låg och sov:P

Idag ska jag tbx till frida men nej det blir ingen tredagars för min del:P vi ska se melodifestivalen spela spel och sjunga singstar;) kanske blir nån film sen också men får se:) ska bli skoj iaf:D

blev inte mkt bilder från igår:P

:)



Nina och Emelie<3 



Emma och Jocke är så söta tsm:)



Ninas tårta:) hade gärna visat bild på fridas princesstårta också om inte något smarthuvud hade stoppat nån flaska elr nå på kartongen som tårtan var i. så tårtan somjag hållt på att dekorera med perfektion och min fina ros allt var platt,, tårtan var helt ojämn och min ros jag hade gjort var helt platt och intryckt i tårtan och ljusen var också intryckta i tårtan;(



Linnéa var väldigt sugen på att sätta skeden i chokladtårtan;)



Linnéa, Frida och Hugo<3



frida har gjort läppförstoring vad tycks?;) haha:P



nu ska jag gå och tömma disken och sen fara till storhedn och shoppa GODIS!:)

Kommentarer
Postat av: linn

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 18:25:09
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan! Fin blogg! :) Tänkte höra.. Vad har du för typsnitt på rubrikerna? :) Ha en bra dag!

2010-02-28 @ 15:07:42
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0