I'm so tired of being here

hmm sitter och kollar resor 24/7. vill bara åka iväg har ju inte varit utomlands sen slutet av 4an, JAG VAR BARA 11 DÅ!!! och har inte fått fara utomlands sen dess( förutom finland å sånt, men det räknas ej)

men kommer aldrig ha råd, ja såvida jag inte skaffar extra jobb men jag hade inte klarat av det nu. jag är verkligen utmattad. behöver verkligen kvällarna och helgerna för att få vila ut. aja får se hur jag gör. är ju inte heller säkert att man skulle lyckas få ett extra jjobb.


iaf ikväll var väll min tanke att fara och sola så man inte ser lika mkt ut som ett lik. usch hatar att aldrig kunna bli brun. less på att vara sjukligt blek. 


aja ska väll plugga lite nu så får jag se hur det blir med solning sen:)



Kommentarer
Postat av: Liza

Ååh.. Jag vill också utomlands :/

2010-02-12 @ 16:09:46
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0