kan bli ett lååååååååångt inlägg

fan hela mitt jävla inlägg försvann:'(((( gråter floder!

iaf så vad jag försökte säga var att jag inte har haft nån tid i världen att skriva blogg(förlåt terese) eller överhuvudtaget sitta vid datorn.

men nu ska jag försöka kortfatta mitt långa inlägg, men har en känsla av att det kan bli långt iaf:P


aja vi börjar med 

fredag: var som sagt på stan med emelie och terese:) jag köpte en t-shirt, bh, örhängen, tröja och alla <3-dagspresent till fjantis:)

sen på kvällen blev det filmmys hos anton med anton, terese och nina:) vi såg på "Mr. Deeds" och "Hjälp jag är en fisk" eller som nina sa fiskar som fiskar:P iaf en trevlig dag var det iaf:)


på max:) förlåt då jag syndat..



emelie, terese, emelie igen och robert på roasters:)


jag med den nya t-shirten från h&m, grr leo;) (jag vet jag är mongo:) )
nya supersöta örhängen från ur&penn:D

alla<3-dagspresent till anton:) från lagerhaus:)

Lördag: for hem ganska tidigt från anton för att jag skulle plugga. men blev inte så mkt till plugga blev ingen tid för de:S vet inte vad som hände med tiden men vet att det tog x antal timmar att välja ut bilder och fixa och skriva ut och klippa och "klistra" till presenten. och sen han jag precis slå in dem tills anton kom och då var klockan sent på kvällen. så då var det bara att packa och sen iväg till antons stuga<3

Söndag, alla hjärtansdag: började dagen med att känna mig som tomten när jag kom med min säck presenter till anton (han fick inte bara ramen, men den var huvudpresenten) sen åt vi frukost och jag tog en dusch och sen iväg till haparanda för att handla till middag:) fast självklart glömde jag handlingslistan så det var lite saker som glömdes, hallon till desserten t ex och det som skulle bli en hallonglass:P aja men hela dagen var iaf mys! älskar min anton så obeskrivligt mkt:) fast tråkigt att vi var tvungen att fara hem på kvällen ville stanna kvar:(

äckelbild på mig, men iaf med min nya tröja från h&m:)
fjantis<3

han fick ett ljus som luktade jättesupergott som det stod "you light upp my day" på och hjärtmarshmallows<3 :)
det blev go middag också:) eller ytterfläskfilé med chillipesto och det var gott^^
vi kanske inte hade det så fint upplagt menmen who cares?!



okej inlägget kanske inte blev så superlångt men nu orkar jag fan inte mer. jag skulle ju ha gott och lagt mig före 11 jag är sjukligt trött! tur att man börjar 2 imorn:) gonatt ni får resten av min mkt intressanta vecka imorn;) det blir väll bra;D hahahah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0