söndag

jag är nog den ända människan som inte var ute idag på vinterns än så länge finaste dag! 
min plan var ju att busa med freja i snön, men det kom en sak i vägen.

aja senare kom anton och hans syster och hämtade mig:) och så blev det födelsedagsmiddag hos familjen lundgren;) antons äldsta systers kille henrik fyllde 30!:) 

så fick jag min födelsedags present av anton:) ett par örhängen:) och fick ett presentkort på h&m av hans familj:)
Tack så mkt!:D



glömde skriva igår också att jag fick ju en födelsedags present av linnéa också<3:) ett presentkort på bio! så nu kan jag och nån annan( någon sugen;)?) gå på bio:D undra om jag ska spara det till alice i underlandet. men när har den premiär??? tyckte det var jätte längesen det gick reklam om den!?:S aja ska väll kolla upp det:D



juste fatta vilken lyxhelg jag har haft det!! fredag: Supergod mat på allstar, Lördag: Oxfilé, Söndag: Lamm
så sjukt gott, känner mig lite bortskämd på matfronten:P hur ska jag klara en vecka i skolan med deras inte så glamourösa lunch:S iuck!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha fick en liten tår i ögat när jag läste ditt förra inlägg och såg att du glömt det :'( Haha skoja, varsågod och grattis igen :)

2010-02-08 @ 23:23:02
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0