surtant

Å fyfan vad det finns folk asså. Jag och anton skulle till storheden bussen var i princip full, men vi lyckades ändå få varsin plats.(fast baklänges) och då hade det ju kommit in en tant efter. och helt plötsligt hör man hur hon börjar klaga. på oss ungdomar som inte ger bort våran plats "vi hade ju tydligen suttit ner hela dagen på skolan" URSÄKTA! hur kan hon veta det. tänk om man går typ hotell&restaurang  och restaurangen är öppen och man måste stresse hela dagen utan raster, inte en ändå sitt paus till lunch för att bli  klar med allt. sen städa. sen börja fixa en massa semlor til projektarbetet sen springa iväg med dem för att dem ska hinnas levereras inna ett visst klockslag. då kanske man är trött och vill sitta ner! så himla drygt att säga så. är det det gamlingar tänker om ungdomar att vi bara sitter ner?? jag lovar att jag anstränger mig mkt mer en henne även mina latdagar. 

nog för att jag brukar resa mig för äldre och ge bort min plats men vi satt ju baklänges vi var med ryggen mot henne, inte har vi ögon i nacken heller!!! men sen så gav anton sin plats till henne men då dög den inte för att det "smakade inte lika gott när hon var tvungen att be om den! och hade det varit en utländsk ungdom hade han/hon rest sig dirrekt för en gamling" okeeej. 


varför sa jag inte allt det här till tanten också? hon borde verkligen fått en utskällning!



och hon var inte å gammal och hon såg då nog pigg ut för att stå upp!

Finns det nå värre en sura gamlingar som får sin dag gjord genom att klaga på "dagens" ungdomar!
men nog för att det finns andra som också bara letar nått hos folk att klaga över.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha fan vilken surkärring, sånt där får en verkligen på pisshumör!

2010-02-03 @ 23:51:36
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0