vilken dag

Torsdag. restaurangen öppen. fick bara ett bord med 4pers skulle egentligen ha en sexa och även det är ganska lite. jag menar man lär sig nog hantera stress bättre ju mer man har. men å andra sidan så tror jag att jag kanske hade panik om jag hade haft mera:P 

ett tag kändes det som vi bara var två stycken som gick i våran klass.


juste! alla i våran klass började få nått konstigt sms från posten att vi hade nått paket från något konstigt bolag. trodde att det var någon som drev med oss för inte hade nån av oss beställt någonting därifrån. eller någon som hatade oss eller att det skulle vara nått konstigt paket, blev iaf jätte nojjiga! MEN vet ni vad!!! det visade sig att det bara var våra STUDENTMÖSSOR!!!! tjohoooooo:D nu är det inte långt kvar! kämpa moa kääämpa!;D


Iaf efter skolan så var jag och jessicar tvungen att leverara en beställning på 2semlor till scandic. Så jävla onödig beställning eftersom att semlorna kostade mer än vad vi fick för dem. irriterande.
men vi fick skjuts till kvantum av rasmus så vi shoppade grädde som vi betalade med 50öringar för alla som säkert är vääldigt intresserade av vad vi betalade med för valuta:) och sen skjutsade den snällisen även oss till jessica:) 

Så kom vi på sen att vi hade glömt saker vi behövde i skolan! men som tur är har iaf en av oss körkort och det är inte jag. så vi tog jessicas röda VOLVO till skolan och på vägen tillbaka så börjar hon svänga in till en röd AUDI som inte var ett dugg lik volvon förutom att båda var röda så kunde inte hålla mig från att skratta. gjorde nästan en kissie! HAHA!!:'D

sen när vi var klar med semlorna å allt for vi och hämtade våra studentmössor och sen hem till mig. för jessica hade pollan med sig så hon fick leka med freja:)
vilken liten skit polly är!
men jäklarns vad galna sprang typ över oss och freja försökte ju slå ner oss och polly också, vet inte riktigt vad hon höll på med me tassarna:P

sen for jessica. så jag gick in för att testa min klänning som jag beställt från nelly, men den var ful. inte alls som den såg ut på bild. så den ska jag nog skicka tillbaks. 

så testa jag studentmössan, först så fick jag världens chock för den var typ för liten men sen så upptäckte dumma jag att det var ju saker i mössan :P så när jag hade tagit bort dem då satt den ju bättre;) sen så blev jag helt sur för jag märkte att det var en blå prick. och jag hade ju beställt för H&R och det är en röd prick. Men så märkte jag att  den följde med den röda pricken så man kunde byta:P hihi läste på jessicas blogg att hon inte heller såg att den röda pricken följde med först,  så det är säker många som gör det misstaget:b



Nu är jag hos anton:) men kom lite senare än planerat bussen var försenad som stryk och jag kunde inte fatta varför det var så många människor som hoppade på vid kvantum. men sen så slog det mig.. HOCKEY! juste.
trodde nästan att dem hade förlorat för att dem flesta som steg på var ganska så fulla, trodde att dem hade tröst supit för att lule sög elr nå:p Men iaf så var bussen så försenad att jag missade den som jag skulle byta till för att åka till anton så fick börja gå. hade inga pengar på mobilen, så jävla typiskt och allt för att jag råkade ringa gren i fickan igår:P haha! 
Jag höll ju på att frysa ihjäl jag var ju inte klädd för en promenad i snö:(  och bron var värst  för det blåste så jävla mkt. usch och blee. men sen så ringde anton mig och undrade vart jag hade tagit vägen och så tyckte han synd om mig för att jag missat bussen så han kom och hämtade mig. tur det, även fast det var typ bara 10-15min innan jag var framme.  så var jag ju som en isbit, hade han inte kommit hade jag väll blivit hittad i en snödriva imorgonbitti:P okeej jag ska inte överdriva nu:P 

ojdå blev ett ganska långt inlägg garttis till alla som orkat läsa hela:P . ska gå och äta kvällsfika med anton nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0