bilder från nyår!:)

VARNING!!! dem flesta bilderna är extremt flummiga/fula eftersom att jag hade tråkigt och tyckte att det var roligt att göra fula miner å sånt:) och många bilder är tagna nerifrån på folks "dubbelhakor" vet inte varför jag fick för mig att det var kul att fota så?:P iaf orkar inte stoppa in alla eftersom att det är drygt 150bilder:P






Vi avslutar med den här bilden eftersom att jag och terese är så grymt jävla sexiga på den;)

mer bilder dyker säkert upp:) självklart blire facebook på dem:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha åh nej inte han! killen du lutar dig mot "raggade" på mig genom att, mot min vilja, försöka lyfta upp mig hela tiden på kafelino för nån månad sedan x)

2010-01-03 @ 14:53:30
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0