Conuting all the assholes in the room

orkar knappt skriva. har förlorat allt hopp på mänklligheten. hatar människor. alla är så jävla falska och äckliga. man kan verkligen inte lita på någon och det får man bevis på hela tiden!

så tyvärr anton jag kommer inte kunna lita på dig! det är inte ditt fel, det är inte du som har gjort något för att jag inte ska kunna lita på dig. det är bara så att det går inte lita på människor.




men som tur är finns det dem som får en må bättre som man kan lite på mer än andra iaf( tråkigt nog är det bara ett fåtal men jag hoppas att dem vet vilka de är iaf) och Anton du är verkligen en av dem:)


Kommentarer
Postat av: alexandra

För en andra chans att vinna mineralögonskuggorna du tävlar om hos millah, titta in i min blogg. klicka dig in hos mig så kommer du direkt till tävlingsinläggeT:) kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0