dagens panik

Man fick ju nästan en hjärtattack idag när man vaknade klev upp och kollade på termometern.... -41,6!!!!!!!!!!! nästan så att man svimmade!

men som tur var så var det inte riktigt så illa det var "bara" -30 . men våran termometer (vänta låter fel heter det verkligen termometer????:S) tålde tydligen inte så kalla temperaturer så den hade blivit knäpp!

iaf skulle till skolan till 10 för att hämta kockkläder blev lite krångel med att ta sig men det löste sig:) -30 är nog inte så bra för stackars bilarna:P

sen när jag kom hem så la jag mig i sängen igen brevid anton men jag orkade knappt inte ens ta av dunjackan och mössan:P var så trött ju. men jag han inte sova elr jag tänkte inte somna om så vi klev upp och åt frukost. men efter det så somna jag och anton om till typ minns inte riktigt typ halv2 kanske av att pappa ropade om jag skulle följa till stan så skulle jag komma nu. så då var det bara att hoppa upp och ut till bilen. 

nu gör jag inte så mkt men måste gå och ta disken nu innan pappa stryper mig(han har tjatat ett bra tag nu):P




sen ska jag ringa anton och kolla hur det blir ikv:) vi ska kanske gå och se avatar:) synd bara att jag inte ens har 300kvar på kortet:S men ska få 200av mamma:) sen så får januari bli en tråkig månad för mig:p elr böhöver ju inte bli tråkig men en billig månad iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0