fix,mat utgång;)

håller på att fixa mig:) snart klar med sminket sen är det bara kasta sig i middag:)

ringa min privata taxi(terese)

fara på fest och sen blire grace!:)

synd bara att jag har världens jävla mensverk men det ska inte komma ivägen jag ska ha en toppen kväll;D

hoppas alla andra får en kul kväll också för I know I will (elr jag borde inte vara så säker på att det kommer skoj, sist var jag ju så otaggad och då var det skitkul så nu om jag förväntar mig en kul kväll kanske den blir kass)

Men jag hoppas iaf på det bästa och det har jag all rätt i världen att göra;)


Justja! jag fick med mig jessicag & malin!!!;D

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: håller med där =)

kramar!

2010-01-05 @ 19:15:38
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

många som ska festa idag, jo men man kan ju träna också, då kan man äta vad man vill i måttliga mängder

2010-01-06 @ 17:48:13
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0