första skoldagen på sista terminen någonsin på gymnasiet

hade lungt kunnat ha lov ett tag till.:P

hade en skit jobbig natt sov som jag vette fan.. dåååligt iaf!
drömde en sjuk dröm att jag lämnade anton för en neger elr förlåt svart som såg ut som en apa i princip, typ lite så här: fast han i drömmen hade större näsa:p
Och då ville inte jessicag prata med mig längre för att jag var tillsammans med en svart:S knasig dröm vaknade iaf och kände ett obehag:S  

sen så vaknade jag också nångång av att jag fick för mig att det var morgon och jag försovit mig så stressa som fan sen märkte jag att klockan var mitt i natten(vet inte hur ofta det händer mig,riktigt ofta iaf:S:P)

iaf så sov jag dåligt. och när det väl var dags att stiga upp så hade jag verkligen problem. men lyckades ta mig upp iaf. men har varit hur trött som hellst men har endå orkat med hela skoldagen trots att det stank bajs i hela köket och novisen:S 

nu är jag väl sekunden ifrån att däcka, så trött är jag! men om jag sover nu så kommer jag inte kunna sova inatt så ska försöka hålla mig till typ 10-11:P 

nu middag:)


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så himla mkt , och desamma :) Kramar

2010-01-11 @ 18:42:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0