fredag

förlorade min sovmorgon imorse:( kände att jag hade behövt den har INTE sovit bra alls inatt!

Men for till skolan på morgon för att fixa med fikat innan vi lämnade i gesällen:)

sen var det ett bra tag kvar till matten så passade på att gå till skolsköterskan. hon tyckte inte att min huvudvärk lätt så bra spec inte när det blivit värre så hon fixa tid till mig på vårdcentralen men fanns inte tid försen på måndag på kvartersakuten. så då ska jag dit och ska hålla tummarna på att det inte är nån tumör elr nå sånt:S 

nu är anton här iaf så ska väl inte dra ut nå mer på inlägget får se vad som händer ikv säkert bara slöa framför tvn känner mig trött och seg vet inte om jag orkar göra nått. jag ska definitivt inte fara ut ikv iaf:P
TIMON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0