I got speed inside my brain


jäklarna nu måstye jag ju sätta igång me matten:S
uschuschusch..


juste vet ni hur duktig jag är!?:)
jag var och gymmade igår igen så nu har jag gymmat 3dagar irad, får se om jag ska på boxning idag också fast har träningsverk i hela kroppen så får se hur det blir ska ringa terese dirr efter detta inlägg och fråga henne om hon är sugen om hon inte är så sugen på att fara på boxning blir det nog att stanna hemma annars får jag se:b

skulle skriva nå mer men det flög iväg från mitt huvud.

elr nu kom det tbx! idag har vi flamberat på skolan och sjukligt nervös var man. men det gick bra håret är kvar, inga olyckor:) det var ändå ganska kul:)

egentligen skulle vi också ha ätit det som andra klassen lagade eftersom att restaurangen inte hade öppet idag. men dem var visst lite för sega på att göra maten så vi for hem;)



okej dissen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0