läkarbesök

var till läkaren idag. och har fått göra lite rover typ urin prov och blodprov å sånt:) så hoppas att jag inte har något farligt som en tumör t ex. 

nä men han sa att det mest troligt kan vara järnbrist, men det är inte säkert. ska iaf tillbaka nästa måndag för provsvar och om det inte är något så måste dem ändå komma på hur dem sksa göra för att få bort huvudvärken (elr stavas det huvudverk?)

iaf så ska jag vara duktig idag och fara och gymma:P haha åt på max till lunch idag så nu ska den maxmaten bort;P haha! nä men det är gratis träning på helex hela veckan så ska passa på:) men kmr nog vara fullproppat, hela luleå kommer vara hurrtiga på helex den här veckan:P

sen efter veckan får jag väll försöka forts min träning med wii fit+ hihi:P har inte hunnit testa det än, men det verkar kul:)

ANKA, Nina och Terese:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0