latdag:)

hihi, jag har då fortf pyjamas på mig:) men får väll ta och klä på mig snart för anton kommer snart sen kanske terese kommer hit med en film:) men minns inte vad den hette, men den verka bra:)

annars har min dag inte bestått av mkt har gjort pyttelite matte. och sen har jag bara suttit vid datorn hela dagen:P


Igår vart det fest:) Fridal hade 18-årsfest(fast hon fyllde år för typ en månad sen):P 
ska jag vara ärlig hade inga förväntingar eftersom att jag hade sjkt ont i huvudet och inget att dricka heller och sånt. men hade sjukt skoj! dem for och hämtade singstar så den blev en hel del massa sång(om man nu kan kalla det där skrikandet för sång) och dans:) hihi. och jag var i princip nykter det ända jag drack var en välkomsdrink och sen fick jag till en grogg av gren:) och sen också en 2.25% HAHA! så blev inte full. men blev ändå lite smålullig:b fast det roliga var ju att jag var en av dem nyktraste där och ändå så var jag den som förde mest liv:P haha sjukt skoj.

vill ju inte verka självsäker nu men det ända man behöver ha med för att göra en fest lyckad är ju mig(a) haha näää skojja bara:) Men blev ändå att fara hem ganska tidigt typ dära vid halv 2 då min huvudverk tog över. tur att det bara var en liten promenad från hem.:)
nu blire en massa bilder:D

'



vilka färgglada drinkar, RASTA fyfan ya maaan!  HAHA!! (märkte nu att dem är i fel ordning men ändå:) kulkul:)


Fridal - "jag var med på sverige lanseringen av red bull!"
Terese -  "VA?! äre SANT?"
Fridal - "mmmm" *stirrig galen blick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0