Lördag

har inte hänt mkt idag och jag och anton som vaknade hyffsat tidigt idag. har bara varit i soffan och sett tv typ såg på reprisen av "so you think you can dance" och sen såg vi filmen "det våras för frankenstein":P
sen har jag typ bara hunnit sminka mig men har inte ens klätt på mig så sitter här i pyjamas nu elr jag mina mysiga sidenkallingar som jag snott av min bror^^ och anton har lekt med min kamera har spelat in en video när han ser ut som ett sär, men tror han tog bort den:P sen gjorde han också sin såkallade "skräckfilm" mm JÄTTE läskig var den:P hahah.

jag vill egentligen se reprisen av project runway men ska nog till nina efter middagen så hinner nog inte om anton ska skjutsa mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0