måndag

sitter här hemma. vi hade tydligen ingen svenska imorse så då har jag bättre samvete eftersom att jag inte hade tänkt gå på den:P

var iaf till läkaren idag. alla prover visade sig vara bra, förutom min huvudverk så var jag i princip sveriges friskaste människa!:D haha.

så iaf trodde han att det kunde vara en inflammation jag hade i hjärnan elr nå sånt, helt ofarligt. så ska nu äta medicin i 2veckor 3ggr/dag. så trodde han att det skulle bli bättre. och om inte då vette fan vad det kan vara.

alltså blir det nyktra 2veckor som gäller för mig. och jag som tänkte fara ut både den här helgen och nästa helg. men antar att jag får köra på nyktert då. dem har ju trots allt goda alkoholfria drinkar på krogen också;)


juste fick ett sms av jessicag att vi inte heller hade nån barteknik så då efter läkaren hade jag 2h hål så for hem. och nu orkade jag inte fara tillbaka till samhällslektionen för den är bara 1h och så får vi säkert sluta tidigare från den och sen har jag över 1h hål. men ska iaf tillbaka till matten, känns ganska viktigt nu när jag har prov på fredag.

*fake a smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0