mhmm

ja det var då antons JÄVLA kompis som lånade min blogg och skrev förra inlägget. bara så ni vet och ja mhm han är ju som han vart.


Nu är jag hos anton iaf:) vi ska fara och handla tydligen, fick jag veta alldelles nyss:)


JUSTE!!! min väska gav upp idag:( den har hängt på i princip bara en liten tråd och idag gick den tragiskt nog av *sörjer* så nu blir det att skaffa en ny. var på stan idag och kollade efter billiga väskor på accent eftersom att jag inte har nå pengar men ska med mamma på stan troligtvis imorn. så hoppas att hon betalar;) annars får jag vänta på studiebidraget:b

Kommentarer
Postat av: jg ;)

alltså ? vilka JÄÄÄVLA KOMPISAR HAN HAR ALLTSÅ ! Gaaah !

2010-01-26 @ 00:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0