säääääng!:)

kom hem till anton för ett litet tag sen har varit hos nina och sett på film sen gick vi till statoil och köpte gottigheter;) så kom terese också:) så såg vi ännu mera film;) hihi 

vilken supermysig och lugn helg det har varit:)

men imorn blire plugg:((

Men nu så ska jag bortsa tänderna och sen krypa ner i sängen och sova! för jag är hur trött som hellst, tror att jag kommer att somna så fort jag stänger ögonen:) det hade varit skönt iaf, i vanliga fall får jag ligga hur länge som hellst och vrida och vända mig innan jag lyckas somna.

Kommentarer
Postat av: ia

hejsan ! super snygg blogg du har ! jag brukar läsa den nästan varenda dag ! du kan kolla in min blogg åxå !

www.lillaias.blogg.se



kram/ia

2010-01-17 @ 12:23:18
URL: http://lillaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0