torsdag

det har varit en ganska bra torsdag.
började med att fara på stan med mami och fick en ny väska, eftersom att min gått sönder! 125 kr halva reapriset peeeerfekt;) lätt värt. sen så blev det att inpulsköpa ett par skor som jag blivit kär i. eller ja mamma betala. men ska ge henne pengar imorn när studiebidraget kommer;D

sen så började man skolan 2. kvällsöppet. inte mkt folk har ett bord på 3 pers. inte så stressigt med andra ord. eller man stressar ändå upp sig själv på nått sätt innan:P men det går alltid bättre än vad man förväntar sig. men jag tappade 2gafflar i marken, alltid lika pinsamt eftersom att det ekar i hela novisen:P aja

nu är jag iaf hemma och ska sova, anton är här också<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skulle du kunna hjälpa mig med ett skolarbete genom att svara på några frågor? Vi arbetar med stress och min grupp har fördjupat sig inom stress på restauranger/krogar, och det har ju du som lite insikt i tänkte jag :)



Vilken dag var det du hade tänkt gå ut btw? :)

2010-02-02 @ 19:39:37
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

Skulle du btw kunna svara på några fårgor!? :D Håller på med ett arbete om stress på skolan och min grupp ska ta reda på hur stressade människor som jobbar/jobbar på en restaurang/krog känner sig.. Iaf om du orkar svar är detta frågorna (Du får gärna be fler svara om du vet någon som jobbar/jobbat på restaurang/krog)



Vad arbetar eller har du arbetat med?



Vilka arbetsuppgifter har/hade du?



Upplever du stress innan du ska/skulle gå till jobbet? Om JA, varför?



Upplever/upplevde du stress under arbetstid? Om JA, varför?



Känner/kände du dig stressad efter en dag på jobbet eller kan/kunde du slappna av då du kommer/kom hem?



Om du känner/kände dig stressad, varför?



Känner/kände du dig orolig eller hotad för/från någonting/någon på din arbetsplats?



På en skala 0 - 10 hur stressad känner/kände du dig pågrund av ditt arbete;

Före du går/gick till arbatet?

Under arbetstid?

Efter arbetet?



Svar i min blogg i så fall :)

2010-02-02 @ 20:16:00
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0