bleee så less man kan vara

Finns inget som går min väg just nu.. allt bara skiter sig och min otur är värre än någonsin! usch vill lägga mig i sängen och bara sova ett tag ... ett lååångt tag!


menmen färgade iaf håret igår och klippte mig idag(toppade bara håret lite)
men det blev inte så stor skillnad men utväxten är ju typ borta.

Före:


Efter:



byte även skal på mobilen idag. det började ju bli så risigt . men nu när det inte är rosa nå mer känns det inte riktigt som jag.;P hehe så kanske ska nöta lite mer på andra skalet innan jag byter.

Kommentarer
Postat av: frida oja

du blev ju riktigt blond måste ja säga ;> men de var fint :)

2010-07-28 @ 23:29:20
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0