Bring back the joy to my life

jag har suttit inne på en av dem bästa dagarna på länge. såg bara i tidingen att det skulle bli regn och åska idag och när jag kollade ut genom fönstret så var det helt molnigt så jag satte mig framför datorn.

Men sen senare vid 3 tiden märker jag att det är ju jättesoligt:S fattar nada:P menmen for iaf in till stan med anton och emelie:D fikade på roasters och så köpte vi en present till antons syster som fyller 30 år snart:) (eller jag hjälpte och välja och anton betala:P)  sen blev det hem äta och sen for jag och anton och badade med freja!:)
riktigt trevligt men jag vill ju få freja att våga simma. hon älskar hoppa omkring i vattnet men inte att simma. tråkigt . men det har ändå trots att jag slösade bort första halvan av dagen så har det endå varit en förjävla trevlig dag måste jag säga:) men nu ska jag gå och sova med anton:) han sover redan stackarn måste upp och jobba tidigt imorn, fast man kanske inte säger stackarn egentligen han tjänar ju iaf pengar:)






oj kolla in vem som är vältränad;) grr!!

okeej jag ska väll erkänna att det där inte är verkligheten även om bilden ser väldigt verklighets trogen ut så tro det eller ej men det är jag som har ritat dit magrutorna. i verkligheten är det bara en större ruta, stolt uppbyggd av maxmat och ben&jerrys




Kommentarer
Postat av: meliie

söööt hund :))

2010-07-18 @ 16:18:51
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0