Land of confusion

blitte varken att fara till skellefteå ellr att dem kom hit. tråkigt . det var som längesen man träffa farmor och farfar och man vet ju som aldrig när det blir sista gången man kan prata med dem . 


menmen får se vad som händer idag jag ska nog sola fast jag är bränd så att jag såg ut som en tomat igår , men det värsta har lagt sig nu och det är typ bara armarna som är röda fortf:P 

Sen får jag se jag skulle spela volleyboll med nina men känner inte att jag är så sugen på det. så vi får se vi kanske kan hitta på nått annat:) menmen får se hur det blir. 


å vad söt man man bli när man äter kaka:;P hahhah! (mmmmmmmmmmmmm KAKA!!!)



förresten min kamera har blivit kajki(trasig) ! irriterande den funkade ju igår. och nu säger den att det är fel på objektivet och jag har inte tappat den eller nått!!!! satan!



vad längesen jag åt hallonmarmelad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0