Låt mig presentera....

... En bild som jag hade glömt bort....från några helger sen...på farmen... eller rättare sagt efter farmen....på en viss Linnéa Rubin i.... i ett mindre nyktert tillstånd....som hon knappast kommer ihåg....som jag känner mig taskig nog för att lägga ut...;)


Mohahahahahhahahah!!! :'D
Det här är då linnéa som efter en kväll på farmen som för min del bara bestod av att leta henne:P
hittade henne efter farmen när hon kommer med ett alldeles uppskrapat knä. som hon försöker blöda ner fridas vita klänning med:p och när jag frågar vart hon har varit blir svaret
" veeeeeeet intje daaaaaaaaaaaaaaaaaaaansat" . hihi sötis 


(döda mig inte) ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

DU ÄR DÖD MOA!! XD

2010-07-23 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0