Out of the darkness

ååh herrugud vilken tråk dag....

Ville ju bara vara för mig själv idag inte stiga upp. kände bara att jag behövde en sån depp dag idag,, men banne mig vad jag har varit rastlös. men det var ju jag som valde att stänga in mig i mitt basturum och både svettas ihjäl och dö av tristess bara för jag kände mig deppig?? 
galet. det är ju då man ska rycka upp sig!! ingen bra idé att deppa ner sig ännu mer! så nej det här var min sista "deppa i sängen dag" dag. usch känner att jag måste röra på mig nu!

kanske lite just dance hade suttit bra;) spec när man har pressat en pizza också;P

men kan erkänna att jag inte mått så bra på senaste, känns som det händer en massa tråkiga saker hela tiden och otur har jag haft gott om också, och allt kommer på en gång så till och med dem små grejerna känns stora.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0