Remember me


vart att börja???? bästa svenska. helgen som varit


Fredah- blev stan. shopping. pank(elr inte riktigt):P Sen på kvällen blev det fest hos Elina och Viktor:) massa trevligt folk:) så det var kul:) sen hem till anton han däcka typ på soffan och jag kollade nån kass vampyr film tills jag däckade. jag tror filmen hette twilight! ne skoja det var nån gammalgammal film.











Lördag- blev det att jobba. serverade på ett bröllop med några andra mongon:) usch ja vad allt var dåligt planerat.. vi kommer dit typ en halvtimme innan gästerna kommer och vet inte vad vi ska göra har ingen koll, bara en tant som inte har koll och lite papper som säger vad vi ska göra(väldigt dåligt formulerade papper!) så det hela börjar i kaos! gäster kommer och vi ha rinte ens hällt upp champagnen som dem skulle få när dem kom. och dåliga plastglas resulterar i att det går mkt MKT alkohol till spillo. Det var hemskt. och inte tog det hemska slut där. vi fick alla ett bord eller en rad på ett bord var som vi skulle servera och så skulle hon som skötte cateringen ta brudparets bord. vi skulle bara ha koll på vårat eget. sen börjar vi servera dryck och märker att inte brudparets bord har blivit serverade. BRUDPARETS BORD SKA ALLTID HA FÖRST!! och då får vi reda på att vi ska servera dryck åt dem , att det bara var varmrätten som hon skulle servera dem! aja men efter det gick det väll bättre . väldigt lättförtjänta pengar med tanke på hur länge man fick sitta still och att vi fick mat och en väldigt smarrig bröllopstårta!;) Juste glömde säga att en mus sprang in i köket! 

aja efter det så begav jag mig till frida en liten stund och sen hem till mig med anton:)

Söndag- bajs väder, så jag och anton beslutar oss för att ha en mysig filmkväll:) så först göra vi hemmagjorda köttbullar till middag;) haha. och så köper vi en massa gott till filmerna:)

vi såg på "Death at the funeral", "Remember me" och "Kick ass" 
kan lugnt säga att Remember me var bäst . jag grät och allt. inte för att jag har så svårt för att göra det i filmer, händer som rätt ofta. men SE DEN!!. sjukt bra tur att jag lyckades övertala anton han ville ju inte ens se den i början!:P och måste bara säga att slutet var helt oväntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0