The waiting seems eternity, the day will dawn of sanity

måndag.

vägar jag verkligen berätta att jag var på stan idag igen... den här gången med frida, sen åt vi lunch med terese och sen kom också nina in senare till stan:)
Men anledningen att jag var på stan idag var av samma anledning som jag egentligen har varit på stan i princip varje dag!. och det är att kolla om en kavaj som jag vill ha som tagit slut i min strl, om det har kommit in nå nya storlekar. och det hade det faktiskt idag.. men.. helt plötsligt tyckte jag inte om den nå mer?? så köpte inte den . utan blev då ist  ringar, ett linne och en bikini. men nu är det färdig shoppat... näääääääästan iaf. ska köpa hårfärg imorn på storhedn:P och det måste jag har typ 3m utväxt.;O

aja hände en del på stan idag. glömde min påse i ett omklädningsrum på gina.tur som var hade någon snäll människa lämnat in den i kassan:)
sen så fastnade en av mina ringar på mitt finger och jag fick inte av det(fråga mig inte hur det gick till , för krångligt att förklara) och så blev fingret typ grålila:S huvva obehagligt!  

och sen så trodde nån att jag jobbade på monki när jag var där och började fråga vad som var på rea?:S fast kan bero på att jag hade både byxor och tröja på mig från monki:P


iaf nu ska jag sova:) efter kvällsfika!;)
Imorn så blir det förhoppningsvis att fara till stranden också:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0