ehm.. i'm back or something

Hejhej. Kände att jag var tvungen att uppdatera då jag vet att folk sitter hemma och gråter floder varje gång dem går in på min blogg och ser att jag inte har uppdaterat(okej kanske inte , men Terese gör det iaf!)

vi kan väll spola tbx till studentveckan då eftersom att alla är så nyfikna:) men ni får nöja er med väldigt kortfattat!

STUDENTVECKAN:

måndag - Fest ! hertsöträsk:) Kul, men blev väl lite för full.. måste verkligen sluta att dricka mer efter att man spytt bara för att få bort den äckliga smaken! blev nästan i kastad i vattnet men klarade mig. tur det eftersom att jag blev typ sjuk sen och om jag hade badat så hade jag nog inte varit mindre sjuk:Prolig kväll ändå men som slutade lite obehagligt. ska inte gå in på detaljer. men usch. 


Tisdag - Lugnare kväll med spel hos JessicaG :)

Onsdag - Var i gammelstan med både hr klasserna och gjorde lakan till flaket:) och grillade sen på lilla tomholmen:) blev gratis fylla då alkoholen var betald med våra drickspengar;)



Torsdag -  Klassen skulle på färjan och äta. Men på grund av fattigdom så beslutade jag och JessicaR oss för att äta pizza ist. Var så lata att vi beställde hem pizzan från internet;)

Fredag = STUDENTEN
dagen började med att jag försov mig;/ men JessicaR och hennes mamma kom och hämta mig:) så blev det champagnefrukost och fotografering. Har sån jävla ångest att jag var med på den nu när man har sett hur fotona blev , usch blir spyfärdig bara genom att tänka på dem:S Sen 12.21 så sprang vi ut;) tjohooo JAG ÄR FRI!:P haha 
Sen blev det att åka flak. som jag kan säga kändes överskattat! var inte alls så spec kul att stå i ett flak och skrika så fort man såg en människa:P
Sen blev det hem, ta en pn och sen SMÖRGÅSTÅRTA;D Sen var det bara att börja fixa sig igen fara till stan . förfesta hos Linnéa:) och sen Olivers aka bastun. Det var skoj där roligt att träffa folk och så .. men for ändå ganksa tidigt eftersom att man inte stod ut med den jäkla värmen , man fick ju inte gå ut och ta luft, för då var man utkastad! och så fort man råka ens gå i närheten av rökrummet fick man ju cancer!:P så for iväg med JessicaR och Anders, sen släppte dem av mig vid allstar så gick jag dit ett tag. sen ringde jag Anton så skulle vi till max å äta så träffade vi Viktor och Elina på vägen:) så blev det max och sen hem till Viktor och Elina ett tag och sen taxi till Anton:) kom väll hem till han vid 4 tiden :) 





























Hade en riktigt skoj student och var inte ett dugg bakis dagen efter ! riktigt konstigt . med tanke på att man börja drick redan på morgon och sen när man kom hem och sen hela kvällen också:P Men det är nog max förtjänst att jag inte var bakis;) hihi

tyvär ville inte jessicar vara med på nån bild... men bara för att jag råkar vara extremt rastlös just nu:P så har jag gjort en bild i paint för att visa ungefär hur hon såg ut:)

Jag var så noga med ansiktet , så jag blev lite less så kroppen fick bli sträckgubbe:P
(kom på nu att det har blivit fel i klänningen, den hade bara ett svart band i inte hela överdelen. men orkar bannemej inte ändra)



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-23 @ 09:52:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0