Tired of all those lies in your freak show

hejsan:) ja det var ett tag sedan;)  men nu är jag här:D 

typ en vecka sen ju:P så vad har då hänt????

spenderat helgen i antons stuga med honom och hans föräldrar:) shoppat på gina i finland(två bikini toppar och en underklädesbody) var även till ikea :) annars har man haft en lugn helg:)

sen så har jag i princip flyttat hem till anton eftersom att hela min familj blev sjuk och vill ju inte ha något så hära nära balen och studenten:S nog för att jag flytta hem idag och balen är imorn:S

Sen så i veckan har jag gått modevisning för mode&design:) 

och idag så har jag varit till skolan en snabbis och sen så har jag och jessica gått på stan och shoppat;D jag köpte 2klänningar från h&m en mini och en maxi;) haha!! och så förköp till olivers på studenten;D och smycken som jag kanske ska ha till balklänningen , men har inte kollat om det passar till ännu.

juste! mina och jessicas linser som vi beställde kom idag:) jag beställde blåa:P tänkte till balklänningen men dem var mkt mörkare än vad jag hade hoppats på:(
(dem ser mkt blåare och ljusare ut på bilden än vad dem är egentligen)

med blåa linser


orginalfärg



Imorn så jävlar!!! vilken stressig dag det kommer bli! måste köpa lite saker, sen så ska jag fixa frisyren kl2 och borde vara sminkad innan eftersom att jag inte har nån aning om hur lång tid det tar att fixa frillsen.
sen ska man vara kl 6 i stadsparken! NERVÖÖÖÖÖST!;S



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh var det kul på balen, såg att du var jätte fin! :D

Vad ska du göra på studentkvällen btw? :)

2010-06-05 @ 18:47:14
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0