BLÖÖÖH för LLT

jävla bajsar dem är på LLT alltså! less till tusen!! förra veckan fungerade inte mitt busskort men ingen jävla busschaffis tror mig men tillslut så tar dem in mitt kort så far jag till LLT för att hämta ut vad jag hade hoppats på ett nytt busskort men icket då, dem säger att det inte är fel på de och dum förklarar mig att "man får ju bara åka två ggr per dag, visst vet du det" JA DET GÖR JAG OCH JAG HAR JU INTE ÅKT NÅTT PÅ DET FÖR DET FUNKADE JU INTE!!!  så fick jag tillbaka det. 
Men igår fungerade det inte IGEN!! så dem tog in det IGEN. jag kom jag tillbaka idag och hoppades på att nu måste jag väll endå få ett nytt kort. men nej! dem säger att det inte är nå fel på det! och jag säger jo, annars skulle jag inte vara här igen! så dumförklarar dem mig igen fast det var samma tant att jag får BARA åka två ggr per dag på kortet. herreguh!! ja så fick tillbaka det för det fungerade ju.. vad tror ni iinte händer nu när jag ska hem från praktiken??... JO det jävla busskortet fungerar fan inte. och busschaffisen tror mig inte och frågar med ett jävla flin hur många ggr jag har åkt idag. så jag blir less och i princip skriker till honom INGENGÅNG JAG VAR FAN OCH HÄMTADE DET IDAG FÖR ATT DET INTE FUNKADE IGÅR OCH DEM SA ATT DET INTE VAR FEL PÅ DET MEN TYDLIGEN SÅ ÄR DET NÅTT STORT JÄVLA FEL PÅ DET!!!!! han fortsätter att flina och säger är du säker att du inte har åkt 2ggr idag och att jag ska testa det imorn för då tror han att det fungerar men jag får väll åka med nu. så går jag och sätter mig och hör hur han börjar prata med dem som stod bakom mig i kön att vi ungdomar brukar göra så att vi åker 2ggr och sen låtsas att det är nå fel på det om vi behöver åka nå mer! hade lust att strypa den jäveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0