I wanted to know some more

juste idag började jag min nya diet.:)

"knytnävesdieten" - när jag äter mat så ska jag bara äta en portion som inte får vara större än min knytnäve. och då ska jag försöka äta oftare också, hatar ju vara hungrig och så är det bättre att äta lite och ofta än mkt och sällan.
fast idag gick det inte så btra med det har ju haft mensverk så har inte känt av nån hunger så då har det varken blivit att äta ofta elr mkt. menhar iaf ätit två knytnävar idag;p och så ska jag sluta dricka läsk också(förutom på helgen förstås)  

hoppas dieten kommer fungera:) för om jag äter mindre portioner så borde jag ju tekniskt sett minska magsäcken.




Menmen. imorn blir att gå på stan och shoppa upp hela studiebidraget, eller okej måste spara pengar till alkohol till helgen också;P men annars . april får bli en FATTIG månad har jag bestämt mig för! för jag måste eller måste inte men det finns mkt jag vill köpa mkt mer än vad jag har råd med:(

Men iaf ska på stan med terese, nina och förhoppningsvis frida också!:) för jag vill ju ta en fika och då vill jag ju att frida ska vara med, hon har ju kommit hem från spanien nu och jag vill höra om alla hennes spännande äventyr;);)

men men nu ska jag väll ta och duscha:) och sen ringa älsk och säga gonatt:)


Hittade den hära gamla bilden på terese och kände mig tvungen att lägga ut den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0