tänk vad alla skulle stå och gapa


jag var förbi allstar idag om praktiken:) jag ska vara hälften i servering och hälften i köket och börja i serveringen:) jag kommer vara där mån-tors:b och jag börjar kl3 varje dag, sovmorgon;) men då slutar jag halv12 också. så vet inte riktigt hur jag ska ta mig hem men det löser nog sig, skoolan borde ju betala taxi tkr man ju;P

vad skönt det ska bli med praktik:P men jag är är rädd att det ska bli tjorv för när jag var där så trodde han för det första att vi ska vara på praktiken 5dagar i veckan och att vi skulle vara 8veckor, men jag har förmig att vi ska vara 9 eller ska vi vara 8? måste kolla upp det där, men sa iaf att det bara var tredagar i veckan. och tänk så tror dem att vi ska vara där under påsklovet också då måste jag ju säga det också:P eller så tar jag min praktik under påsk så är jag ledig sista veckan från praktiken:P

juste jag ska få praktisera i baren också;);) ska nog bli kul om jag inte kommer panikaihjäl mig!:O så dem dagarna så kommer jag praktisera till 2 på natten! 

ska gå och tömma disken nu:p sen kommer anton på ett tag :) hoppas han har lust att fara till storhdn och shoppa lite GODIS!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0