bleeeeeeeeeeeeh

nej hörrni ni. 


Mina sömn problem har kommit tillbaka. vilket resulterar i att det tar en evighet innan jag somnar jag vaknar minst 4-10 ggr per natt, svårt att somna om. och sen försover jag mig för att det är på morgonen jag äntligen lyckas somna:P och sen så är jag en zombie hela dagen. jobbigt!!!


undra om jag ska köpa studentskor imorn?
men då måste jag in till stan tidigare. aja får se hur jag gör.

skönt att man är ledig torsdag&fredag.

SKÖNT ATT MAN TAR STUDENTEN OM EN MÅNAD!!!

jag har inge sommarjobb än!

Hoppas jag får på allstar.. hmm osäkert

Vill inte ha en skitjävlafattigsommar.

jag har ju beställt saker från nelly för 800kr som jag ska betala i juni.

hur har jag tänkt betala dem?

aja. måste sova nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0