byebye i'm gone.

Inge Sverige i melodifestivalen i år:P jaha lite tråkigt ändå. menmen slipper man se på den skiten;)


iaf så ska jag plugga lite sen ska jag packa sen ska jag till anton.

och imorn far vi till hans stuga:) så kommer inte hem försen söndag.
hoppas ju kunna fly från sjukdom. med tanke på att min bror är sjuk , han har slemhosta och är hes som ett monster. och fler från min familj börjar bli dåliga , även jag:S och JA det är en sån där som håller i sig i två veckor. 

så låt mig se... nästa vecka = Balen! och veckan efter = Studentveckan!!! skulle inte förvåna om min om jag blir sjuk . det är ju som min vanliga tur*suck*




aja bli en lugn helg i antons stuga iaf:) 
och till er andra som ska på lulecruising och säsongsavslutningen på cleo, sup och svälj trevlig helg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0