Gårdagen

Det roligast igår var lungt förfesten . var sjukt härligt att sitta på elinas balkong med glada människor och dricka;D

Sen blev det intill stan för skulle på cleo. men det var typ 3pers i kön så jag och kajsa for på allstar. men sen drog jag efter ett tag till cleo där dem andra var. jag hade ju flyers men kom typ några minuter efter 12 så fick ingen rea. skit. Och sen var det inte ens kul på cleo, kanske berodde lite på att jag var ensam tjej. så ringe jessica så kom hon och anders och hämtade mig så for vi till gard. men det blev typ hej och hejdå:P så for jag tillbaka till cleo. var där typ 10min sen for vi vidare till max och sen drog jag och anton hem till honom:P










haha. kvällens bild. "The potato wagon"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0