ingen kan vara tröttare än jag

för jag är väldigt trött just nu! däckar vilken sekund som hellst. varför är jag så här trött? ingen aning! kanske är det värmen som tar alla mina krafter. för det kan jag då tala om att det var en bastu i köket iddag på allstar. 


menmen, något som är irriterande är att jag har slut pengar på telefonen:( och varför har jag det? JO!! därför att jag gloömde låsa telefonen så har skickat iväg en massa sms till massa folk.

så tyvär jessica kunde jag inte svara på ditt sms varför jag skickade ett tomt sms till dig, för jag hade inga pengar kvar:P

fast jag skickade inte iväg riktigt alla mina pengar hade kvar drygt 2kr. fast när jag skulle snålringa anton så svarade han:( men tror fortf att ag kan snåla till folk ... SÅ OM JAG RINGER NÅN SÅ SVARA INTE


Och nu har det tydligen hänt nå knas med blogg så jag får inte bort strecket under texten:/ och det var jobbigt så jag orkar inte skriva mer nu. Gonatt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0