Looking in the sky, I can see your face and then I know right where I fit in.

vakna nyss . ska väll ta något att äta och sen fixa mig! sen börjar jag praktiken två.

men får se om jag kanske far intill stan lite tidigare. Har nämligen hittat dem skor som jag var säker på skulle bli mina studentskor... men det var tills jag fick reda på att det var det sista paret och jag kan ju säga att testskon inte var så fräsch, man kan nog inte ens säga att den skon var vit nå mera. men skulle få den för 350 men känns ändå lite dyrt för en skitig sko. men å andra sidan så kommer jag typ bara använda dem en gång, men då kanske man vill att dem ska vara fräscha? ÄÄÄh! jag målar dem vita!(y) 

sen har jag ju ett till dilemma.. har ju ingen studentklänning än det finss två från internet jag funderar på, två från tradera och en från stan.. men vet inte vilken!!! håller på att bli galen! 

Nej jag behöver mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0