måndag

Haft skola idag. och jessica den jävla jäveln har gjort att jag har varit sugen på pizza hela dagen , hade nästan kunnat döda för en , men jag ska hålla mig. åtminstone till nästa måndag;) hehe

Iaf så fick vi infomation om praktiska provet i köket idag.. nervös:S vad ska jag göra?;S har lite idéer men vi får se:P

Har hunnit vara förbi emelie en stund idag också:) suttit ute i finvädret;D


IAf så nu ser jag och anton på scrubs:D så ska väll inte skriva så mkt mer.



Förutom att imorn är första dagen på sista praktik veckan, men vet ni vad?? tog hem kockkläderna i helgen för att tvätta dem och nu hittar jag inte mössan:S den är inte i tvättstugan , inte i mitt rum inte nånstans:S hoppas att jag glömde den på allstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0