"Vad har du för schampo?" ;)

Igår så blev dagen som denna:

skola och sen pizza till lunch med nina och jessicar.
och vet ni vad? pizza är gott;)


sen blev det hem hämta grejer och sen på stan med nina och jessica i ett x antal timmar:P tiden går jävligt fort när man går på stan! sen for jag och jessica till henne. Jag slingade håret på henne, vi börjar ju bli riktigt blonda nu:P men jag ligger lite steget före;) hihi. inte för att jag siktar mot blont men man vill ju ha ljusare till sommarn iaf;P

sen blev det att äta middag och börja dricka för att sen bege sig till cleo;)
och självklart skulle jag ha mina 15centimeters. och har aldrig haft dem i ett mindre nyktert tillstånd förut. så kan ju säga att jag ramla två gånger. och mina knän är uppskrapade. nog för att ena fallet var det typ jag som slängde mig på knä för jag vacklade så mkt så det kändes som att foten skulle gå av. så hellre skrapsår på knäna än brutna fötter;P haha . fast det var ju lite pinsamt spec när polisen fråga hur det var med oss:P haha!

Men hade iaf kul på cleo. tiden gick riktigt fort också. Men vi han ju stöta på några..aa..psykfall! 
och så märkte vi killarnas nya raggningsreplik på krogen - "Vad använder du för schampo?" Och sen så tar dem tag i håret och luktar på det eller drar i det?? okeej!? undra hur många tjejer dem får av den repliken??;P 

Nä men som sagt många psykfall som t ex. killen som trodde jag och jessica var tillsammans eller som han sa "är ni bääästa vänner" med sånna kaninöron:P (btw han som drog i jessicas hår också efter han hade frågat vilekt schampo) , sen var det stockholmaren som peka fuck you till mig och sen ville han ha en kram och frågade vad jag hade för schampo och sen vill ehan at jag skulle gissa vad han hade för schampo så sa han att det var hans eget och typ runkade i luften och sen försökte han ge mig en bitchslap och sen försökte han det på jessica också? normal kille? och sen så var det 92an som vägrade tro mig fast jag sa typ sjuttioelva gånger att jag hade kille och försökte sen lyfta upp mig? men självklart så tryckte jag bort honom. men aja , ganska kul att tänka på hur patetiska vissa killar är:P



Aja idag har jag tagit det lugnt blivit att vara framför tvn hela dagen och sen så har jag haft filmmys med anton:) vi såg "The Decent 2" och "Public enemies" och självklart hade vi köpt en ben&jerrys att dela på;) 

Imorn blir det att plugga, städa och laga kyckling till middag:P ska testa lite recept tills innan praktiska provet i kök.



NU måste jag bara skriva av mig lite!
Du är äcklig, skabbig och lösaktig.
Man kan ju fråga sig hur gammal du är?
Jag umgås inte med folk som beter sig som fjorton.
Pinsamt .
Menmen hoppas att du ångrar dig när alla rykten går, men å andra sidan kanske du vill få uppmärksamhet även om den råkar vara negativ.



Kommentarer
Postat av: frida

hehe, men nog kan du ha dom i 36 du får pressa ner foten ;)

2010-05-23 @ 23:01:46
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0