Varför är det så mkt månad kvar i slutet av pengarna

Klockrenaste gruppen på facebook;P haha, stämmer ju ganska bra in på mig också:p

kunde helt enkelt inte sluta skratta och när anton undra vad det var så kunde jag inte ens säga vad gruppen hette. kunde helt enkelt inte sluta skratta och tårarna sprutade! jag kanske är övertrött.

men just nu sitter jag med slingfärg i håret!;p

tänkte att jag klan göra sånt så här sent eftersom att jag börjar praktiken först 2 . men då visade det sig tydligen att jag ska till tandis vid 9 tiden imorn:( . hejdå sömn:'(



hoppas att dem J*VLA fladdermössen elr vad det nu är håller tyst för engångskull (går inte att sova) !!!


huvva!!! inte söta inte alls !! uschusch:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0