Vårmässan

fredag: 
Världens mest nervösa och skakigaste dag. kunde banne mig inte stå still . benen bara skakade:P


Lördag:

dagens frisyr:P



Världens vackraste terese<3


HAHA! kände mig lång för en gångs skull, 179cm i mina 15cm klackar;) 


haha en gubbe ville tydligen också vara med på bild;D

på lördagen fick jag på ena visningen även gå med en svart klänning:)

Vi såg även på ett bröllop, mitt och terese första bröllop vi har varit på och vi kände ist ens dem som gifte sig:P

Söndag:
JA, jag vet bilderna är kassa. beror dels på att anton har tagit dem och dels för att dem är tagna med min digitalkamera:P

Terese och Lovisa i Idas brudklänningar:) fina tjejer!

På söndagen fick jag gå med en annan svart klänning.




sen har man ju stött på Simon och Thomas en hel del under vårmässan. råkade till och med gå in i han i lördags men såg inte ens att det var han först:P iaf så ville Oscar ta kort med dem. och antingen så är Oscar vääldigt kort eller så är dem riktigt långa:P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud vilket fin klänning terese hade på de första bilderna, kan man köpa den någonstans eller?

2010-05-10 @ 10:23:58
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0