vart är all ork?

MAn borde ju tycka nu när det inte ens är en månad till studenten att man borde orka med det sista i skolan. Men jaggör det inte. är så skoltrött så jag bara vill spy när jag tänker på att det är måndag imorn. har miljoner läxor och arbeten som skulle ha varit inlämnat för månader sen. men jag har inte nån ork för nått av dem. men när jag tänker efter så är det inte bara skolan som jag inte har någn ork med. har t ex inte orkat städa rummet på 100år:P det är grisit som satan. och sen är det en massa massa annat som jag inte heller orkar med.

men jag ska väll försöka rycka upp mig . det är ju så nära nu!:)

Sen får jag se om det blir att fara till JessicaR ikv och plugga lite . vi har ett arbete som ska redovisas imorn. och ja vi har inte börjat ännu:S

Sen får jag se om jag slingar håret ikv också:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0