Anywhere I lay my hat is my home

nä tänk om man skulle ta och gå ut med ty. 
vilket vettigt och långt och nödvändigt blogginlägg;O

ne men vet inte varför jag skriver men tänkte bara säga att jag är trött och det är helvetes kallt ute och tyson är ändå däckad i sängen. men nej jag ska ändå dra upp honom och ta en liten prommis.

köpte en magtröja igår men idag var helt fel dag .. det var kallt och jag frös fast jag hade dunjackan! .. så måste byta tröja innan jag går ut.

sen ikv ska jag och anton förbi elin och tobbe, för idag fyller tobbe år!(grattis:)!)
hoppas att det blir tårta(a)

hörs kanske senare, men vem vet. jag är ju som i en vinterdvala här på bloggen så kanske blir om 2v;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0