I don't know why I'm still surprised

hej jag är sjuk:(
tror det är magsjuka men var nog en lindrig variant isf för mår ändå redan bättre idag än igår idag har jag bara ont i magen och halsen. men så fort jag ska anstränga mig blir jag helt skakig och kallsvettig men det tror jag mest beror på att jag inte har nån aptit så har inge mat i magen = ingen energi. så ska försöka få i mig mat och se om jag mår bättre. vill ju på jobbet imorn! är så jävla rastlös nu.. att vara sängliggande är inte min grej. klättrar snart på väggar. jag vill ju kunna göra saker fast jag är sjuk men som sagt så fort jag gör nått blir jag skakig och alldeles yr och kallsvettig. hmm..
igår t ex skulle jag städa lite i mitt rum bara röja undan lite kläder och sånt men blev jätte illamående så det tog sitt lilla tag men jag fick iaf undan lite kläder men det var så när man mådde som sämst försvann också hela balanssinnet så kunna inte stå rakt vaklade omkring och höll på att ramla omkull några gånger. men det tror jag att jag slipper bara jag får i mig mat.. hoppas jag iaf, andreas ska iaf vara så gullig nu och koka nudlar åt mig så får se hur det går att få i dem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0