If it makes you feel bad seeing me so tense, no self-confidence

Gomorgon:D igår var det mys kväll hos nina med hon, fridorna och terese:)
Såg idol och ... YES andreas åkte ut! nu är det bara minna kvar sen har vi mina 3 favoriter i final:)

terese väckte mig idag och så beställde vi skor från nelly, det gjorde vi igår också, men det går ju inte att få för mkt skor! elr??



Idag funderar jag även på att köpa en dator den finns på elgiganten men tror det blir billigare att beställa från internet, men då måste man ju vänta också:/ om man köper den i butik får man den ju dirr i handen!

menmen ska äta fixa mig sen på stan och sen eventuellt elgiganten!:)

blir nog att vara hos anton sen men har lite lust att fara hem och göra klart den dära helvetes tavlan! har försökt betämma mina 15 favoriter av över 4000 bilder, det var inte enkelt! och nu är jag nere i 30 nånting!
menmen får väll bli söndag kanske?



bjuder på två bilder från lk i sommras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0