There comes a time where you fade to the blackness

kan bara säga att jag är trött. måndagar är hemska , då har man sovit länge hela helgen och sen helt plötsligt ska man upp 5 på morgon:S huvva. 

men iaf så for jag intill stan efter jobbet för att träffa NINA!!! som har kommit hem från Moskva. gudars så man har saknat henne!;) 

så då blev det att gå på stan äta middag hos henne och sola:) ångrar att jag sola min hud klarar inte av sånt så ser ju mer eller mindre ut som en räka. finns nog ingenstans på kroppen där jag inte har bränt mig, inte ens rumpestumpen!:'( mihi..

hade tänkt lägga upp bilder och sånt frånhelg och mer på nyafrillsen men jag orkar inte.. är helt slut! jag ska äta nattamat och gå och sova!:)

kanske beställa nått från nelly innan(är ju 20% rabatt på rare fashion idag) 

gonatt:)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Prova sola många korta gånger istället för få långa gånger så kanske du inte bränner dig :)

2010-11-09 @ 05:15:20
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0