You don't belong

jajaja.. orkar inte hoppas tillbaka allt för långt i tiden , för minns inte vad jag har gjort men vi kan gå tillbaka till:

24oktober. dagen före terese födelsedag. då blev det att fara förbi henne på smörgåstårta!;D mums.
tog även bilder, elr inte bilder vi gjorde konst!









efter smörgåstårtan skulle vi bowla men hela lokalen var bokad så då blev det pizza hos fridal. testade turkisk kebab= rekommenderas!

25 oktober fyllde världens bästaste terese år!




sen jobbade jag bara hela veckan så minns inte om det hände nått värst spec..

sen fredag 29 oktober blev det afterwork på jobbet.:) kul! trodde att det skulle vara spänt faktiskt och mkt jobbsnack men icket, riktigt kul mkt tack vare jonas och hans latjolajban låda;) mihihi. blev lite mer alkohol än tänkt också, vart inte så där aspackad precis( som en viss frida trodde? men bara för att man är glad och dansar och har sig betyder inte att man är helt kanoners!:P) men jag var ju inte nykter heller men jag minns hela kvällen vilket är det viktigaste;P haha ne men jag var helt lagom:)
men kände inte för att fara på krogen som många andra så for hem till anton och myste med han och tyson<3

lördag 30 oktober for jag och klippte mig och färgade håret blev inte så nöjd med färgen men med själva klippningen blev jag nöjd men det känns lite ovant fortf:P sen på kvällen blev det halloweenfest i en lokal, riktigt fin lokal också, enligt terese så var det den finaste lokalen nånsin elr vad hon nu sa hela kvällen;)
men det var riktigt trevligt vi skulle på krogen men tiden flög iväg så det hann bli lite försent så vi for på max och åt;)











på söndagen införskaffade jag mig just dance 2 som är svinigt kul och så finns det en bollywood dans också!<3 helt kär:)


sen på måndagen blev det jobba igen och sen vara med emelie<3 blev att äta på charlies och sen hem till mig och spela wii, vi spelade mario & sonic winter olympic games och just dance2:)

sen har det inte hänt så mkt mer bara jobb:P och så fick jag hem en klänning från nelly idag , jättesöt men ska skickas tillbaka då den var för stor fast jag tog minsta? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 11:15:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0