Hemlig konversation

Frida Oja > Moa Zweifel: såg du mitt sms ? :)))))))))))

Jag: Ska bara hämta telefonen sen har jag sett det:)
Jag: Jo jag har sett det. :)

Frida: Är framme tio i 12 :)

Jag: Okeej :)
Jag: Då möts vi vid smedjan då;)

Frida: Ja det blir super bra;> längtar till vårat mission;>

Jag: Mm vårat hemliga mission ;), Men råka skvallra till Nina :p

Frida: Åh hahah;> då äre inte så hemligt längre kom på att terese vet också ;>

Jag: Ja men det är ju så svårt att ljuga för dem två sötungarna:P

Nina: Men såklart jag och terese får vara med i hemliga klubben! ;)

Frida: Ooh hemliga klubben;)

Jag: Nina. jag och frida kommer att skicka hem en räkning till dig och terese på medlemsavgiten för att vara med i våran hemliga klubb.. It ain't free

Frida: Hahhaa och den är inte billig ;>

Nina: Nej men förmodligen vet ju jag och terese om att det inte kommer att bli billigt :O
Men vi gör vad som helst för att få komma med i klubben ♥ VAD SOM HELST !

Jag: Hmmm .. vad som hellst.. det låter bra;) frida hörde du! och vi har det skriftligt nu också att nina gör vaaad som helst för att komma med i våran hetahemligaklubbsomallavillvaramedimenallafårinte. detta ska utnyttjas;)

Frida: Oja ! ;> DETTA ska printas och sparas ! ska skriva ut de ! ;)

Jag: bra göre!:)

Nina: hmmm...



Undra vad det hemliga jag och frida ska göra imorn på stan är;) guess you never get to know;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0